13 sep 2007

Werk

Zo, terug van de Alpen kom ik weer een beetje in het ritme van alledag.
Het was een leuke week met het slechtse weer wat we in al die jaren hebben gahad (sneeuw en zeer lage temperaturen), maar daar praten we natuurlijk nog jaren over.

Met een PET-SCAN in het vooruitzicht medio Oktober (die hopelijk gaat uitwijzen dat de behandeling effectief is geweest; zo voelt het tenminste wel) begin ik weer een beetje uit te zien naar een "normale situatie"

Gisteren bij de Arbo-arts geweest en afgesproken dat ik vanaf volgende week op therapeutische basis wat uurtjes naar mijn werk ga. Daarna ben ik even op de zaak geweest en heb ik met Fred (mijn directe manager) afgesproken dat ik de dinsdagen, woensdagen en donderdagen voorlopig in de ochtenden een aantal uurtjes op de zaak ben. Dan kan ik me weer een beetje in de verschillende lopende zaken verdiepen, en heb ik ook een beetje afleiding.

Op 3 oktober heb ik dan in ieder geval weer een afspraak met de arbo-arts staan.

Vanmiddag is het tijd voor een partijtje Golf: eens kijken hoe dat weer gaat.


tot zover,
groet,
Theo

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Theo,
Je ziet er inderdaad verkleumd uit op de foto, maar staat wel in een schitterend landschap en wat je zegt hier wordt nog jaren over gesproken. Hopelijk wil het golfen vanmiddag een beetje lukken als ik de weersverwachting hoorde zijn er perioden met zon en 20 graden, dus nog een lekkere nazomerse dag. Ik lees de voortgang wel of we spreken elkaar binnenkort weer.
Met vriendelijke groet Mart