3 okt 2007

De PET-SCAN

Daar was ik weer.

Vrijdag 5 oktober aanstaande is het zover; om 8:40 mag ik me melden voor een PET/CT-SCAN in het Rijnstate ziekenhuis. De procedure is bekend dus nuchter komen wel veel drinken, en vervolgens eerst ca. 3 kwartier aan het radioactieve infuus en daarna door de SCAN. (ook ca 45min).
Vervolgens is het wachten op het gesprek met Dr. Vlot (de behandelend arts) en dat is pas op 18 oktober aanstaande. (dus dat worden nog twee spannende weekjes, en daarvoor op 16 oktober eerst weer even bloed laten prikken)

Vandaag ook bij de Arbo-arts geweest; die heeft me geadviseerd om (gezien de omstandigheden) nog even in het zelfde patroon zo door te gaan (dus 3 halve dagjes per week op therapeutische basis) tot 26 oktober, en om daarna rustig aan op te bouwen. Hij zegt dat ik daar de tijd voor moet nemen tot eind van dit jaar.

Afgelopen maandag heb ik weer eens gefietst met de ATB; ik heb ca. 35 km gefietst en kwam er met een lekker gevoel weer vanaf, maar eigenlijk was het teveel ineens; 25 km was ook goed geweest.

Tot zover, ik houd jullie op de hoogte.

Theo

Geen opmerkingen: