29 aug 2007

De laatste loodjes

De laatste loodjes..... Inderdaad nog twee keer en dan zitten de bestralingen er ook alweer op.
Intussen heb ik wel een beetje last van huidirritaties in de huidplooi in de lies. (en dat schijnt ook nog wel even door te werken) Ik mag er geen babyzalf of i.d. op doen want dat is slecht in combinatie met de bestraling. Dus het wordt tijd dat het afgelopen is. Ik heb wel siliconenpleisters meegekregen, maar er iets opplakken voelt ook niet zo prettig. Na vrijdag zal ik er dus lekker zinkzalf (nog van de kinderen) op gaan smeren, en dan hoop ik dat het snel beter wordt.

Verder voel ik me redelijk fit, ik moet alleen nog wat aan mijn conditie gaan doen.
De haren (vooral de baardharen) beginnen ook weer een beetje vlassig te groeien, dus er zit weer beweging in.


Zaterdag het koffer pakken en zondagochtend om 6:00uur vertrekken voor een weekje heerlijk toeren in de Alpen. (het wordt redelijk weer geloof ik) Ik zal per dag bekijken of ik wel of niet ga rijden, maar er zijn is alleen al lekker.
Eindelijk eens een week zonder ziekenhuis of doktoren....!!!!

Op 12 september heb ik een afspraak bij de Arbo-arts, en zullen we waarschijnlijk wel gaan praten over een re-integratieplan, zo geleidelijk aan moet dat wel weer kunnen (hoewel ik denk dat het inderdaad wel geleidelijk aan moet)

Ik kijk wel uit naar de PET-SCAN van half oktober, uiteindelijk weet je dan pas of alles heeft gedaan wat het moest doen.


Maar, nu eerst een weekje weg.


PS: iedereen die tot nu toe heeft gereageerd om mijn weblog, of een kaartje heeft gestuurd of op eenm andere manier belangstelling heeft getoond, in ieder geval hartelijk bedankt voor jullie belangstelling en warme medeleven.
Ik houdt jullie op de hoogte.


Groetjes Theo..

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Theo,
fijn weer wat van je te lezen en te horen dat je het allemaal nog aan kan, ik wens je nog sterkte met de laatste behandelingen en alvast een fijne motorvakantie in de alpen met het mooiste weer van de wereld.
met vriendelijke groet Mart

Anoniem zei

Beste Theo,

Ik zal je wel niet meer spreken voor je "oerend hard" vakantie. We zijn blij dat de bestralingen er zo goed als op zitten en dat je het allemaal trekt!
We wensen je een fijne vakantie toe met andere gedachten dan de afgelopen tijd.
Gisteravond hebben Wilco en ik ex equo gespeeld maar onvoldoende voor handicap 0!!!!

Veel ontspanning en beterschap toegewenst en tot ziens!

Groeten Dirk.

Anoniem zei

Als we dit schrijven, heb je nog �n bestraling te gaan. En dan gaat dat boek, hopelijk voor altijd, DICHT!
Kunnen ons voorstellen dat je uitziet naar half oktober. Soms zou je de tijd wat sneller willen laten gaan.
Maar gelukkig heb je iets om de tijd te doden. Heerlijk naar de Alpen. Mocht je niet alle dagen kunnen rijden, dan kun je daar toch in ieder geval genieten van de mooie omgeving. V�l plezier, luister goed naar je lichaam �n geniet ervan.
Groetjes,
Gerard en Marian

Anoniem zei

gelukkig dat zit er op .nu eerst genieten en dan de uitslag we gaan er van uit dat je de wetstrijd heb gewonnen ,
Ik heb nog gekeken of ik je zag want ik wilde je bij de artie uit zwaaien maar helaas niet gezien.
gr. henny en truus