2 aug 2007

"Tatoeage"

Gisteren naar het ARTI geweest voor een CT-SCAN om locatie te bepalen voor de bestralingen. Gelukkig een SCAN zonder contrastvloeistoffen of i.d. Mijn benen werden in een soort schuimrubber blok gefixeerd (zo zal het tijdens de bestralingen ook gaan), en vervolgens werden er een aantal lijnen gemarkeerd. Daarna werd er een scan gemaakt. en Na de scan werden de gemarkeerde punten met kleine inkt-puncties "Getatoeerd". (Dan mag ik gewoon zwemmen).

Op basis van de scan zal dr. Schimmel gaan bepalen hoe groot het te bestralen gebied binnen deze gemarkeerde punten zal zijn. (het hele gebied waar lymfeklieren aanwezig zijn).

Na de scan kon ik weer gaan.

Verder ben ik vandaag weer erg moe, mijn darmen zijn nog steeds erg lastig en de vingertoppen en de tenen tintelen sinds vanochtend weer. (is allemaal van voorbijgaande aard)

Straks gaan we even lekker naar het strand (het weer is goed) dan kan ik lekker liggen luieren.

Ook is er vanaochtend al gebeld door het ARTI dat ik 13 augustus s'ochtends om 8:00uur wordt verwacht voor de eerste bestraling. De rest van het schema krijg ik op die dag mee.

Dus nu nog even 1,5 week lekker genieten en bijkomen.


groet

Theo

1 opmerking:

Anoniem zei

Beste Theo, Edith en kinderen,

Nu de tweede match dan maar weer starten volgende week.
Je weet dat je fris aan de start moet komen dus geniet van de goede dingen om je heen!
Wij wensen je een goed vervolg van de vakantie en alvast succes voor volgende week!

Fam Den Otter ofwel "de bouwvakkers".