28 jul 2007

CK 3/3 (27 juli)

Gisteren, vrijdag 27 juli, had ik mijn 3e (en laatste!!) chemo.
Om 10:30 werd ik door Dr. Vlot persoonlijk aangeprikt voor de laatste ronde. Eigenlijk was het al een soort routine. De Mabthera ging er met een hoge snelheid in en ook de andere drie zakken gingen voorspoedig. De hele dag alleen thee en water gedronken omdat ik met koffie slechte ervaringen had van de eerste keer. De broodjes van het ziekenhuis heb ik deze keer maar overgeslagen (die droge dingen kreeg ik de laatste keer niet weg) Deze keer had ik een lekkere bruine boterham met kaas van thuis meegebracht. S'middags is Gerard nog even langs geweest om me gezelschap te houden en toen om 15:00 uur alles erin zat heeft hij me ook weer thuis afgeleverd.

Met Dr. Vlot is meteen het verdere traject besproken. Er zal een PET/CT-SCAN worden gemaakt (4 tot 6 weken na de betralingen, dus medio oktober) en twee weken daarna even bij Dr.Vlot lansg om te de PET-SCAN van voor- en na de behandelingen te vergelijken. Hopelijk ga ik hem daarna een tijdje niet meer zien (tot de volgende controle)

Voordat ik wegging uit het ziekenhuis heb ik in ieder geval de oncologisch verpleegkundigen (Ria en Neeltje) hartelijk bedankt voor hun warme en goede verzorging en gezegd dat ik ze graag nog een keer tegen wil komen maar niet op die plek.

Zo, nu eerst op vakantie naar Heerhugowaard en hopelijk met een beetje goed weer zodat we er even lekker van kunnen genieten. (aan zee, zwemmen en luieren) Over 2 weken moeten Eva en Anouk alweer naar school.

Woensdag nog even op en neer vanuit HHW naar het Rijnstate voor een CT-SCAn en het uitzetten van de lijnen voor de bestraling.


Tot gauw allemaal en een warme groet.

Theo

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste Theo,

De eerste ronde is nu achter de rug. Rust goed uit en geniet van je vakantie in HHW!

Wij wensen jouw alle goeds en denken aan je in de komende match!

Tot ziens, Dirk den Otter en fam.

Anoniem zei

Zo, die chemo's zitten er gelukkig op. Nu lekker vitamine D en frissen lucht bijtanken aan zee. Dat zal jullie alle 4 goed doen. Een hele fijne vakantie!

Tot over 2 weken.
Groetjes,
Gerard, Janske, Nienke, Gido en Marian

Anoniem zei

Hoi Theo,

Geniet van je vakantie met je vrouw en dochters. Ik zie je over 3,5 week weer.

hartelijke groeten,

Marcel s. Peters

Anoniem zei

Theo,

Fijn dat je klaar bent met je chemo's . Nu nog even bestralen en dan komt het nooit meer terug.

Groetjes,
Jaap