9 jul 2007

Wat ongemakjes

De afgelopen dagen zijn redelijk verlopen met wel wat ongemakjes;
Zo zijn mijn darmen behoorlijk van slag en heb ik veel last van opstipatie. (na een paar dagen voelde ik me inmiddels behoorlijk oncomfortabel). Daar had ik vrijdag in overleg met de verpleging en de arts wat voor gekregen, maar dat ging na twee dagen de verkeerde kant op, ik kreeg veel last van krampen en het bleef rommelen. (het gewenste effect was ruimtschoots bereikt). Gisteren ben ik dus even gestopt met deze poeders, maar na een dag is het al meteen weer helemaal mis, en lijkt het alsof ik terug ben bij af. Dus vanavond ga ik met een aangepaste dosering maar weer beginnen.
Daarnaast geeft de neulasta injectie inderdaad behoorlijk wat last van botpijn (af en toe voel ik fikse pijnscheuten in de heupen, rug en schouders)

Verder gaat het redelijk goed (op een beginnende koortslip na), wel ben ik snel vemoeid (ben geen 20 meer) en merk ik dat ik al weer begin af te tellen naar komende donderdag en vrijdag; donderdag bloed laten controleren en als dat in orde is vrijdag de 2e chemo. :-(


Tot zover.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi Theo
Ik ben nog steeds aan het oefenen
stuur eens wat terug als het goed gaat Gr. Truus

Anoniem zei

Hoi Theo,
Mooi dat je je GVB behaald hebt, nou het weer nog dat we eens een baantje kunnen lopen. Als ik lees hoe je toch gesloopt wordt door de medicijnen moeten we ipv 18 holes misschien eerst even een drie holes baan lopen. Hou de moet er in en effe doorbijten voor de volgende charge, sterkte vrijdag, groet Mart

Anoniem zei

Hoi Theo,

Ik hoop dat het vandaag goed is gegaan bij je 2e behandeling. Ik volg je via deze weblog en via de berichten op het werk. Sterkte en ik hoop dat de nevenwerkingen minimaal zijn.

groet, Marcel s.