3 jul 2007

De eerste dagen na CK 1/3

Vandaag dinsdag ben ik voor het eerst een beetje normaal wakker geworden (zonder misselijkheid)
De dagen hiervoor werd ik steeds rond 5:00 wakker met een erg misselijk gevoel en had ik telkens behoorlijk veel tijd nodig om een beetje op gang te komen. Voor de rest lukt het aardig. Wel erg vermoeid en een beetje last van de prednison (rood gezicht en een beetje dikke vingers)
De neulatsa injectie van zaterdag zorgt voor een beetje spierpijn, vooral in de wat grotere botten (dit voelt als botpijn of groeipijn) De witte bloedlichampjes zijn namelijk een beetje gestimuleerd, en de aanmaak daarvan vindt plaats in het beenmerg.

Morgen ga ik even naar mijn werk voor een bijeenkomst met mijn team in de nieuwe samenstelling. Dat wordt dus extra vroeg opstaan om eerst een beetje op gang te komen.

Thuis hebben de dametjes vakantie, maar met het slechte weer buiten blijven ze lekker binnen luieren.

tot zover,
De tussenstand in de wedstrijd; De opening was goed en volgens mij sta ik in mijn voordeel. (mede dankzij de vele supporters)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Theo en Edith,

Echt rot dat je je zo ziek voelt, hopelijk wordt dit iedere dag wat minder en krijg je weer wat energie om ook van je 3 meiden te genieten. Het zal voor jou, Edith, ook niet meevallen. Maar..."elk nadeel heb z'n voordeel".....dit alles zal jullie nog dichter tot elkaar brengen en jullie nog sterker maken. Jullie zijn een geweldig gezin en samen gaan jullie dit gevecht winnen. Voorspelling van de eindstand: 10-0 voor jou, Theo!!!

We denken aan jullie, veel sterkte en nog meer liefs, Marc, Marieke, Lotte, Joep en Floris (dikke kus voor de meisjes!!!)

Anoniem zei

Hoi Tob sporter,
Mooi dat we zo op de hoogte blijven met het leven op mars, wel even innemen zo'n start van de kuur, maar je weet zachte heel meesters stinkende wonden en daar zitten we niet op te wachten. Veel sterkte en laat het werk maar even het werk, knap snel op en hopelijk doet het weer dat ook zodat je een beetje van de zomer kunt genieten.
groet vanuit een zonovergoten HHW, Mart

Anoniem zei

Wilde eerst een seizoenkaart kopen voor jou wedstrijd, maar ik heb me bedacht. Vind het niet zo spannend meer, je wint het toch!
Ben wel benieuwd wanneer de "Golden Goal" valt. Gaan we lekker juichen met het shirt over onze kop, haha.
Sterkte, ik denk aan je. Rob.

Roos zei

Hoi Theo,

Bedankt voor je berichtje!
De eerste zit er voor jou dus op, de kop is er af! Ik vind eigenlijk niet dat je het moet vergelijken met mijn 12 hoor! Het is maar waar je je op instelt. Ik ben vreselijk blij voor je dat jij er 'maar' 3 hoeft! Daarna nog bestraling? Dat hoef ik weer niet..

Ik hoop dat je nu weer een beetje opkrabbelt om leuke dingen te doen!

Groetjes Roos